2016 m. sausio 21 d., ketvirtadienis

Kas aš?

Nurimus šventiniam laikotarpiui ir visuomeniniam pamišimui, kai darbai vėl sugula į savo lentynas ir įgauna įprastą jiems tempą, vis dažniau ir dažniau tas klausimas kirba mano galvoje.... Keista, kai toks klausimas iškyla, kai esi visiškai subrendęs, kažko gyvenime jau matęs, sukūręs šeimą... regis turi savo prioritetus, nuostatas, patirtį ir turėtumei tuo pasirinktu keliu eiti iki gyvenimo pabaigos... bet mes nesame vieni, mus supa mūsų pasirinkta aplinka (o kartais aplinka pasirenka mus), ji keičiasi, transformuojasi, o kartu su ja keičiamės ir mes... peržiūrėjus 2015 metus, supratau kiek daug visko išbandžiau, kiek daug visko patyriau, išmokau... tad viską įvertinus, galiu pasakyti, kad šiuo metu esu – ieškotojas, bandytojas ... vis dar ieškau savęs, vis bandau, dar vis klaidžioju po labirintą ir bandau atrasti savo kelią, gal ne tokį tiesų, kiek statoką, su iššūkiais, kurie man patinka...

2015 metai buvo pilni atradimų, ir jie susiję tiek su naujais išbandytais dalykais, tiek su žmonėmis, kurie padėjo atrasti, išmokti, išmokino ieškoti ar nukreipė teisinga kryptimi. Dėkui mokytojams, už mokytojo kantrybę, už įkvėpimą, už išmokinimą „žiūrėti kitu kampu“ ir ne tik per objektyvo skylutę.. dėkui už Jūsų atsidavimą mokinti.... Dėkui visiems draugams, kurie dar įsileidžia mane į savo namus, leidžiasi įkalbami anksčiau pasipuošti eglutę, ar įsileidžia antrą Kalėdų rytą į namus, kai patys dar vaikšto su chalatais, leidžia įamžinti neseniai gimusį kūdikį, ar leidžiasi murkdmi „javų jūroje“ bei  į visas kitas sugalvotas nesąmones ... vis dar klauso mano svaisčiojimų apie fotografiją prie kavos puodelio ar taurės vyno... dėkui vyrui ir dukrai, kad palaiko mane ir leidžiasi kartu į visa šitas paieškas ....dėkui FMK kolektyvui, - už šiltą priėmimą į savo būrį bei crazy projektus kartu ,  dėkui draugei, už spyrį į užpakalį, tai buvo „tramplynas iš pogrindžio“ ir savęs vertinimo pradžia... ir taip galėčiau dar vardinti ir vardinti... peržvelgus visus tuos metus, supratau viena – jie buvo velniškai geri ir velniškai turtingi, turtingi žmonėmis, kurie vienaip ar kitaip supa mane ... Žinau, kad šie  metai bus vėl pilni naujų iššūkių ir naujų tikslų ... bet taip pat žinau, kad niekada nesi vienas, visada šalia yra kažkas kas tave palaiko, lydi ar parodo kryptį 

 Asmeninės fotosesijos ir portretai



Idėjinės fotosesijos 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą